heysan ♥

hejsan
- hann inte blogga igår.
var inte hemma , & det blev lite körigt osv.
just nu sitter ja hemma och funderar lite.
det var skönt att få komma till skolan & träffa vännerna oså.
sen vet jag inte va ja ska göra, ska nog fota.
grymt sugen på det faktiskt!
imorn blir det stan & träffa folk.
grymt kul det!
puss. ♥





asså slappt ♥

känner på mig att eftermiddagen & kvällen kommer bli slapp asså!
vädret suger, snöblandat regn..
ursh , det gillar jag inte.
just nu sitter jag & lyssnar på musik.
rekomenderar:
Nickelback – Far Away
The Red Jumpsuit Apparatus – Face Down (Acoustic)
The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel
Skylar Grey – Coming Home
Avril Lavigne – I Love You.
Vi i säffle förut med föräldrarna & handlade oså.
sen blir det väll att städa lite, det behövs..
ska även rensa bilder , har hur mån ga som hälst jag inte ens vill ha?
helt onödigt, ska äver börja få lite ordning i mapparna!
puss ♥


mer bilder från igår.







- komentera ♥




promenad me vovven & ny design! ♥

nyss vart ute med hunden i solen.
det är underbart varmt!
fast Doris(hunden) ville bara gå hem hela tiden,
det var inte så roligt tyckte hon.
menmen, så äre, haha.
imorse fixade jag en ny design också, rosa & söt .
tyckte själv den blev ganska bra! (:
så tycker jag att alla kan besöka söt frida's blogg: http://fridaabest.blogg.se ! ♥







© julia holmström , photobyjulia.webblogg.se ! ♥


FREDAG! ♥

fyfan vad skönt , dt e fredag!
snart ska ja åka in & träna & träffa folk .

- igår , så gick jag & en kompis till stallet .
vi skulle ha teori, att tävla med islandshäst.
så nu vet jag hurd et går till, & en del regler.
vi ska även kanske ha en liten tävling där.
kul , faktiskt (: -
ikväll ska jag bara va hemma & ha det gött,
mamma jobbar natt & pappar går alltid & lägger sig tidigt,
haha (a'



bilder från stallet & vägen dit & hem (:









- komentera!





tjenare ♥

idag har det inte hänt så mycket, bara skolan.
sen ska jag nog gå ut & fota, för dt e sjukt fint väder.
var ute härom dagen och tog lite kort på solned gången & annat gulligt.
älskar't.











© julia holmström , photobyjulia.webblogg.se ♥

tjolloe & hallå! ♥

tjenare,
i denna blogg kmr jag berätta om mitt liv&vardag i ord & bilder.
kommer även lära ut , det jag kan om fotografering, redigering & grafik.
hoppas det kommer uppskattas (:
bloggen är lite på uppbyggnad, lite ikoner osv. ska upp .
ska vara så aktiv som möjligt & försöka komma en bra bit på väg.
som alla vet är det förbjudet att kopiera bilder utan tillstånd, så nej, ni får inte kopiera, ni behöver inte ens fråga.
det är © på allt, (;
puss hej, / julia (:
























här är lite exempel på hur mina bilder ser ut! (:
foto&redigering , © julia holmström , photobyjulia.webblogg.se.

- KOMENTERA!


RSS 2.0