ny design, again ♥

mjo, som ni ser har jag skaffa mig en ny design.
- jag är riktigt riktigt nöjd.
bara det att jag itne vet vad som hände med bilderna , de blev suddiga, men men .
yeye.
gött med lov.
tisdag-onsdag , sov jag hos min kusin & vi red ut med hästarna & hon lyckades ramla av 2 gånger & slå i samma arm.
ursh ursh.
Jag fick rida denna vackra damen:



hennes öga är häftigt !

Hennes Namn är Daisy .
jag är inte riktigt säker vad han är för ras, men någon korsing mellan Halv & Fullblod.
Hon är supersnäll , lyder minsta hjälp.
Hon har stort steg & är ganska frammåt.
Hon kallas för: Daisy, Dais .

Bilderna är som vanligt fotograferade av mig & jag vill inte se dem någon annanstans ! ©

GLAD PÅSK & VÄLKOMMEN ÄLSKADE VÅR/SOMMAR! ♥

GLAD PÅSK SÖTNOSAR !
ååh, det är så HIMLA skönt att våren är här & snart kmr den efterlängtade , långa sommaren!
underbart! ♥
foto: Julia Holmström, (jag)

för en vecka sen , blev våran vackra chey mamma till 4 underbara små valpar!

foto: maria nilsson (mamma) - http://www.dodays.se
1 vecka gamla.
de har redan gått upp sin dubbla födelsevikt!
1 Brindle tik.
2. Apricos(stavning) hanar.
& 1 Fawn hane.
alla e så fina så! ♥
© Julia Holmström.

dålig updatering, sorry ♥

jaja, sorry.
jag har uppdaterat sjukt dåligt .
ja ska ändra på det!
dt har ääver börjat blirr underbart väder & det betyder MER BILDER!
yeah ' ♥




© julia holmström

panik. ♥

omg, kännde lite panik,
tog upp en slump bild som jag tagit & skulle redigera.
men ja visste inte hur!
men men , resultaten blev iallafall bra! :)
fick även ett tips från en tjej, ska lägga upp bilderna så de visas , större.
ppppppuss.  ♥



© julia holmström ♥

VÅRKÄNSLOR! ♥

17 grader i skuggan & detta:









ååh vad skönt alltså!
SNART SOMMAR!
ja längtar ihjäl mig ! ♥

hello snygga saker ♥

skola,innebandy avslutning & städat.
så har hela min dag sett ut, haha intressant asså!
imorn kommer älsklingsbästevänsyster elin hit.
vi ska väll göra lite olika, va i tösse osv. osv.
jaooo.. dt var väll allt ja hinner skriva , ska dra mig till dushen snart.
puss ♥



hittade ngn gammal bild, fotat hos en kompis © julia holmström .
- ngn som vet va Capre Diem betyder ?
glömmt bort ! :o ♥


BILDBOMD, 07/02-2011! ♥

ååh, vad skönt!
ja har vart ute och fotat vår natur på gården & våra 'ladugårdar'.
de är sjukt gammla så det blev extremt häftiga bilder!


här kmr ngra av de 250 ja tog:



















KOMENTERA ! :D
© juliaholmström ♥

NY DESIGN , igen ♥

Åh, vad ja är nöjd med den nya designen asså!
Denna får det bli.
älskar ju blått , så varför har jag ALDRIG haft en blå design förut ?
aja, nu är jag nöjd iaf!
& så besöker alla: http://moaffoto.blogg.se .


asså tjena snyggisar ♥

inte orkat bloggat någonting på länge.
det blev helt bort glömmt!
idag har det inte hänt så mycket , bara vart hemma.
igår va ja först med en söt kompis & sen satt jag hemma å rita & greja .
imorn ska jag åka & hälsa på min nya tremänning Charlie för första gången.
ska bli gött kul & se en liten liten bebis igen .
hejs ♥


hittade en gammal bild från i höstas, så tog & redigerade den & dt blev rätt bra! © juliaholmström ♥


RSS 2.0