an eyes of a angel




- pöjkenmin '

säg inget annat,


canon eos 1000d.


går riktigt bra med bloggen statistik, riktigt nöjd att det höjts ! :)
just nu mår jag riktigt bra ! allt e perfekt !
- pusss '

nu ger ja upp dig .. du va ingen å kämpa för


canon eos 1000d.


jag trodde & hoppades för mycket att de skulle va du & ja föralltid.
pusshej, ja älskade dig.

a sun of silver and a moon of gold



canon eos 1000d.

malin kmr snart , (http://kungenvafan.blogg.se) & söver här , götte :)
blir nog san imrn då :)


- http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lilkungen vill du att din statistik ska stiga ?
klicka på länken! ♥

vart jag mig i världen vänder , står ja här med tomma händer





hihi fick gå ut å fota ngt snabbt , tyckt det blev rättså bra ändå :p
pöss'

is that allright , yeah..

VILL DU HA 10/100/1000TALS MER BESÖKARE ?!
- http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lilkungen -
KLICKA PÅ LÄNKEN & REGISTRERA DIG GRATIS!


bild: we♥it


im in for the pain, the pain .


canon eos 1000d.


SÄMST KVALITÉ SITTER PÅ FEL DATOR IGEN & FICK TA BILDEN IFRÅN MIN FACEBOOK....



- men men,  idag händer inte  så mkt , ska ut å foto lite tror ja :)
pusshej , höres sen ♥

finn din lycka å stanna med mig .


canon eos 1000d


tårka dina tårar vännen, ja är inte värd att gråta för.

ge fan säger ja.

jag har kämpat emot er alldeles förlänge, fatta att ja inte orkar med er .
ni är inte värda att gråta för.. men endå lyckas ni.
JA HATAR ER.



gammal bild .. hih.

när hjärtat sviker dig .


canon eos 1000d.

ge mig beskedet att du älskar mig.
jag måste få höra det .
- ja älskar dig mest på jorden du är det bästa som finns.
ja kommer älska dig nu & föralltid.
jag klarar mig inte utan dig.
fatta va du betyder.
du e allt älskling.

like a sky and a spacemonkey







canon eos 1000d - 16/08-11 .

vill bara ha dig här hela tiden


canon eos 1000d.

danish - hon .

ja finner inga ord , babe


canon eos 1000d.


mina söt kusiner e här & sitter och kollar på film. (y)


jag är ingen utan dig , ja älskar dig

 
har inte laptopen' så det fick bli en ofixad bild.

- träningen va hård somfan men jävligt rolig '
intressant fakta ♥



dessatvåveckorharvartunderbarahoppasdeäduåjaföralltid

han är den enda jag behöver


canon eos 1000d.

jag älskar hela dig & hela din personlighet älskling.





fotbollsträning sen,  asnice , synd att matchen blev inställd bara ;/

jag tappar greppet, faller ner , men jag vet fortfarande vad ja vill, ja vill att det ska vara du & ja nu, imorgon, och föralltid




jag älskar dig.
jag älskar dig.
jag älskar dig.
jag älskar dig.
jag älskar dig.
fatta älskling, ja älskar dig .

ställ mig mot väggen & se hur jag reagerar då , - förklara för mig att du älskar mig , för ja älskar dig sjukt mycket älskling


canon eos 1000d.

försvinn inte , lova mig det älskling.
jag älskar dig så jävla mycket.
du är mitt allt & hela min värld.
puss baby .

fan va jag snackade , fan ?


canon eos 1000d.

städat HELA JÄVLA rummet idag , så goooout..

run for your life


canon eos 1000d.

älskling jag älskar dig, nu, då, föralltid
du är underbar..


- idag har ja cyklat & fått punka .. hahaha.
nu ska ja gå upp & kolla på truee blood, vetnte va d är .. men ja :)

run for your life


canon eos 1000d.

älskling jag älskar dig, nu, då, föralltid
du är underbar..


- idag har ja cyklat & fått punka .. hahaha.
nu ska ja gå upp & kolla på truee blood, vetnte va d är .. men ja :)

im on a high way to hell

canon eos 1000d '

Om du älskar två personer samtidigt, välj den andra, För om du verkligen älskade den första, skulle du aldrig ha fallit för den andra.


canon eos 1000d.

när jag stod där sj fanns mina drömmar intill


canon eos 1000d.

idag har jag inte funderat på att göra ngnting..
bara va hemma & greja lite .
så det blir nog mkt bloggande . :) pusshej .

allt är perfekt ja e så glad asså


canon eos 1000d '

Varken kärlek, respekt, ingenting var perfekt,
Jag var milt sagt knäckt, hade noll på min check,
Det var svarta moln, precis vart jag än gick,
Var deprimerad och låg, du såg allt på min blick,
Det som höll mig vid liv var min dröm,
Det som fick mig ta kliv var min dröm,
När tiden står still, och hårda tider slår till,
Och när jag stod helt själv fanns mina drömmar intill,


- nu är allt helt jävla perfekt

min vackra hund


Bruce '   canon eos 1000d.


hold my hand


sjporträtt, julia holmström.

Ja ni får en bild på mi idag ...
hahahahaha...
men ja får blogga fort för ja ska ev. gå/cykla till pöjken min , (3mil ...)
men men, det e la värt det , puss :*

fast i en cirkel i ett fuckt'up system


canon eos 1000d.

jag vet inte vad det är , men jag redigerar alla mina bilder till svartvitt ?
mycket snygare & bilderna ser mer levande ut typ .

jag har fuckat up igen , jag har ingen kontroll, men det är okej att spåra ur, eller ?


 Petter – Baksmälla


gått genon livet & trott att jag haft en mening


canon eos 1000d.

erkänn att man ser hur fjärlien rör sig.
bilden utsrålar liv.

i be there girl , you know i care girl


header gjort av mig , Malinsblogg , http://kungenvafan.blogg.se , alla besöker oså ;)

mina förhoppningar höjdes för att sen raseras


canon eos 1000d , ef-s 18-55mm is.

allting förändras .
allting försvinner.
allting kommer tillbaka.
sen går det runt , runt , runt.

fuck it, i love you, you hate me



fan det gör ont att få reda på sånt här skit ..

nomy ♥


bildkälla : google
kungen sj '
Nomy – You Better Die Young
Nomy – Hold Your Head Up High
Nomy – Cocaine
Nomy – Die maggots die
Nomy – Hjältar, Sagan Om Hur Det Sket Sig
älska mer , kan man fan inte ♥


försöker hålla huvudet högt , när det är tufft , för att inte gå under


canon eos 1000d.

Va med malin igår & hon slagga här inatt, hon ligger fortfarande uppe och sover , hihi .
men men, familjen drog t Sunne & vi är hemma å är valpvakter, fast di sover så ..
haha ao , pusshej, skriversen ' :*

before i forget yah






canon eos 1000d , 18-55mm IS.


jag kommer aldrig låta er få se mig svag


canon eos 1000d , foto: lilk'ungen ' julia

erkänn att man blir glad av bilden.
jag blir det iaf'
nyss vart ute & fotat i skogen .
puss på det . hejdå

less på mig själv , men jag älskar mitt liv


canon eos 1000d - 18-55mm IS.

Just nu sitter jag & stör mig på min idiotiska bror.
Sen ska vi åka & bada tror jag . fast ja ska inte bada , ska nog ta kort på voffffffsarna :*
underbara hundar är di alla 3 . jag älskar dem.
men men, nu sitter jag & lyssnar på musik & skrattar åt mamma och pappa som misslyckas med pannkakor , hahahaha :)
men men, skriver sen, pusshej :*

jag gav aldrig upp dig när du försvann


canon eos 1000d

hej , idag har jag spelat fotbollsmatch , gick väll la sådär ...
dommarn sög & ja .. det andra vill ja inte tala om .
nu sitter jag & sjunger & skriver & massa ..
Petter – Längesen
pusshej

jag gråter, och jag frågar mig själv, är det glädje tårar eller skriker min själ


tycker bilden är frän .. canon eos 1000d , 18-55mm is.

skönt att äntligen va hemma med mys hundarna igen!
fast det har ju vart SKIT KUL hon vännerna, men men ...
borta as br a, men hemma bäst, :)
just nu sitter ja & lyssner på musik, häääärligt som fan typ .
puss

RSS 2.0