jag gav aldrig upp dig när du försvann


canon eos 1000d , 18-55mm is.

Petter – Längesen .

petter in my heart typ '
var & såg han i borås i torsdags , mäktigt var det.

im comin' home


dåli kvalité ..  en bild på mig iaf.


- HEMMA IGEN !
det har vart as nice att va hon älsklingarna i svenljunga , men riktigt skönt att va hemma igen!
jag orkar it skriva så långt ja.. men skriver ikvl igen ! pusshej '

tell me things you don't tell anyone baby


canon eos 1000d, 18-55 mm is.

Idag åker ja gäntligen !
så detta blir mitt sista inlägg på några dagar sörrni ..
men men, jag kommer ju hem på lördag igen & då jävlar ni !
men men , jag måste packa det sista & göra mig i ordning nu !
Pusshej ! :*

speed speed speed


canon eos 1000d , oredigerad bild, bror på bild '

Nyss vart ute & kört cross, härligt vare.
Nu är man hur jävla svettig som hälst.
haha, ska ta och hoppa in i dushen & sen packa det sista !
puss hej så länge!

ps: fixat ny header & är 100% kär i den! ds

love is in the space






canon eos 1000d - ef-s 18-55 mm .

Några av bilderna som jag tog idag !
Prövade mig fram med Manual Focus ' & det ägde sönder ?
haha aldrig att jag kmr använda auto-focus till sån sorts foto igen!
Hoppas ni gillade dem! :)

here i go , alone


canon eos 1000d - ef-s 18-55mm is.

Sitter vid rätt dator igen,  gott & nå sina bilder igen.
jaja, nyss vart ute & fotat så ska lägga in dem & redigera upp dem lite !
Ni får säkert se några lite senare .
puss så länge ! :)

hihihi snabblänk bara'

Jag är med i http://vildflicka.blogg.se/ tävling om att bli dagens blogg :)

on your lips


canon eos 1000d . / dålig kvalité , fick ta bilden från min bdb ' för att det inte fanns på datorn .

- Idag ska jag packa , packa packa!
för ajg ska sticka till Svenljunga imorngon & träffa en / flera underbara kompisar !
så det blir inte så mycket blogg , de närmasta 4 dagarna ..
men men, jag skriver ikväll igen .
puss hej :*

hold your head up high


canon eos 1000d , 18-55mm ' IS

Jaop ...
sitter hemma & tråkar & lyssnar på musik (a)
intresse klubben antecknar..
men men , idag har jag inte gjort ett piss en så länge , funderar på att gå att ut och fota sen om det ska sluta regna ngn jävla gång.
yeye, skriver sen, puss '


why do we keep saying goodbye when we know we'll meet again?


canon eos 1000d - 18-55mm IS.

Blev inget åmål idag , synd som fan det.
men men, jag får väll sitta hemma & mysa med familjen & hundarna .
ny design fixade jag förut , blev ganska nöjd, men ska nog gör om headern, tyckte den blev tråkig ^^
men men, skriver senare , puss :*

dina ögon liknar vackra korallrev



bilden är lite random, men jag bara älskar den :)
ja då ska jag väll slänga in ett litet natt inlägg då :)
idag har det inte hänt så himla mycket , om man bortser från igår natt / morgon.
ni behöver inte veta mer än att jag & mina brudar hade SJUKT roligt iallafall, vi va på något fotbolls läger typ.
Sen när jag kom hem , och dushat osv kom mina tremänningar hit på besök :) se åkte väll 00:30 eller något :)
just nu sitter jag & sjunger och lyssnar på musik. Härligt , därför måste jag bara slänga in lite låt tips (a)
Fronda – Tapper Soldat
Secondhand Serenade – Stay Close, Don't Go
Petter feat Ken & Kalifa – Kom Kom Kom
Nomy – You Better Die Young
Nomy – Hold Your Head Up High
(jag bryr mig inte om låtarna är gamla osv, de har inte bäst före datum !)
Imorgon blir det att sticka till staden & träffa bästavännen & annat folk :)
Men men, nu ska jag nog stänga igen här & gå och lägga mig, inte mycket sömn på ett bra tag , så hörs vi imorn morgon eller kvl :)
pusshej! <3

uppdat. upp till .. noll ?

Mina söta vänner !
förlåt att ja inte bloggat på typ , 2000 år ?
blir mer nu, promise :) puss ' <3



Canon EOS 1000D ' 18-55mm IS '


Hemma med bruce ,

Sitter här hemma med Brusan, de andra är i stan & gör ngt.
japp , skriver sen :)
Bruce är den ljusa & Pärlan den svarta :)


glas i glasskåp


canon eos 1000d - ef-s 18-55 mm Is.

Idag kom ja hem fårn västerås, inte uppdaterat en enda gång ,hihi.
men nu jävlar ni sötongar ! :)

gud vad sämst jag är på att uppdt.


Modeller: Felice & Jag (Julia). Canon EOS 1000D , ef-s 18-55mm IS.

jag har blitt lite värdelös på att uppdatera.
för på de senaste dagarna har jag och felice (littlelolipop.blogg.se) vart å badat hela dagarna.
men nu ska solen försvinna så det blir väll bättre uppdatering nu.
Men. På söndag ska jag till västerås och va där några dar, men kan nog uppdatera lite granna ialf! :)
ha det gött / lilkungen' :)


RSS 2.0